Sandblåsing
Vi fraråder sandblåsing, da dette ikke er forenelig med dagens høyteknologiske og avanserte bilpark. Vi anbefaler heller en kjemisk oppbygging mot rustangrep / slatskader, med egne prosedyrer som er bygget på erfaringer fra 2005.
Vi fraråder sandblåsing, da dette ikke er forenelig med dagens høyteknologiske og avanserte bilpark. Vi anbefaler heller en kjemisk oppbygging mot rustangrep / slatskader, med egne prosedyrer som er bygget på erfaringer fra 2005.
Det viktigste er at du velger rustbeskyttelse hos et Dinitrol-senter, med tilrettelagte prosedyrer og fotodokumentasjon. Disse har kompetansen og erfaring som kreves. Dinitrol-sentrene har markedets beste kvalitet, med flest års erfaring, og er miljøbevisste med miljøtilpassede produkter.
Alle biler i Norge ruster, inklusiv El- hybrid-biler. Det er derfor like viktig å rustbeskytte en El/hybridbil som det er med tradisjonelle biler.
Avhengig av hvilken bil, gir deg en anbefaling etter demontering og nedvask, med bildedokumentasjon. Dette gjøres normalt innen to dager. Når du skal rustbeskytte din bil er det viktig at du velger kvalitet. Alle deksler og innerskjærmer demonteres, som er nødvendig for å oppnå en riktig vask / rengjøring av bilens vognbunn. Dette sørger for [...]
En Dinitrol-rustbeskyttelse skal holde ca. 36mnd, deretter blir du innkalt til en oppfølging / etterkontroll. Ved gjentagende oppfølging hver 36 mnd, holder rustbeskyttelsen gjennom hele bilens levetid. Vi tilpasser rustbeskyttelsen etter bilens alder.
Det er viktig å gjennom Dinitrol-rustbeskyttelse så tidlig som mulig på sin nye bil, og følge opp hver 36 mnd. Det er anbefalt å parkere i oppvarmet garasje (ca. 20 gr.) eller en carport med god ventilasjon, hvis mulig. Utfordringen fukt og saltlake sitter dessverre ikke kun i bilens hulrom, men også i de porøse [...]